Raya Rumah Mak vs Rumah Mertua

4:02:00 PM 0 Comments A+ a-

Tahun ni buat pertama kalinya raya kena bergilir. huhuuu… sedih ade hepi pun ade

Sebab hepi dulu. Hepi sebab angan-angan tahun lepas nak sambut raya bersama as husband & wife dah termakbul. Alhamdulillah ^_^

Sebab sedih pulak. Sedih sebab nanti raya kat umah ma kejap je. Pastu nak kena beraya umah mertua pulak. Takut tak reti nak bergaul & beramah-mesra ngan saudara-mara husband je sebenarnya. Tapi masa pas kawen hari tu dah g jalan umah dorang. Ok je…..

Orang lain camane ek?? Turn raye mane tahun ni???