Salam Aidilfitri

9:03:00 AM 0 Comments A+ a-


Pejam celik pejam celik..tinggal lagi 3 hari je kita nak sambut syawal kan. Tak terasa letih pun puasa tahun ni. Alhamdulillah. Allah permudahkan segalanya.

Saya nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua umat Islam. Jangan makan banyak sangat pulak nanti. Duit raya jangan lupe bagi kalau yang dah berkemampuan tu. Tapi berpada-pada la jangan pulak ada niat nak menunjuk ngan bagi duit raya banyak. Pastu abis raya dah pokai. Kita jugak yang susah. Jangan lupa mohon ampun dan maaf kat ibu bapa. Itu yang utama. eh suami same...hihi. lupe dah ade suami.

Ok daaa... take care. drive leklok!

Asmara : Episod 1

8:56:00 AM 0 Comments A+ a-


Malam tadi sanggup tunggu nak tengok cerita ni. Dah tertido pun. Nasib baik sedar betul pukul 9. Ok gak la cerita ni. Boleh la layan. Tapi tak berapa berkenan ngan pelakon perempuan tu. Tunggu next week pulak next episod. Next week dah tengok kat kampung. Yahhoooooo...!

g