Masakan Pertama Selepas +ve

11:38:00 AM 4 Comments A+ a-

Hahahaha. Tajuk mengada-ngada!

Malam tadi gagahkan jugak memasak untuk en. asben. Menu yang sangat sempoi. Sup sayur aka sayur air + ayam goreng untuk asben, ikan goreng untuk saya. Tekak sekarang ni memang tak berapa nak terima sangat ayam. Dapat ikan kering dengan sambal belacan pun dah orait.

Sekarang asyik duk teringat nasi dagang pakcik yang jual dekat pasar Berek 12 dengan laksam Baiti kat Panchor. Sedapnyer wehhh. Laksam dia siap letak serunding daging ngan telur puyuh lagi. Kota Bharu ok bukan kat sini. Tak sabarnya nak balik raya haji nanti.

4 kawan cakap

Write kawan cakap
papadam
AUTHOR
November 3, 2010 at 8:18 PM delete

bagus3. nanti x gemuk la awak. hahahah

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
November 4, 2010 at 8:51 AM delete

kang xcukup zat pulak

Reply
avatar
Queen Azfey
AUTHOR
November 4, 2010 at 10:26 AM delete

hye noreha....ooooo rahsia ekk dari sy? tup2 sy jumpe paper-pink ni...neway congrats mum & dad 2 be :-)

p/s: adakah sy the last person yg tau? hah?? sob2x...cmni laa kwn :-p

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
November 4, 2010 at 10:58 AM delete

ahahaha... sy kan pemalu orgnyer.nk bgtau sdiri segan.lek r. xmo emo2 tauuu

Reply
avatar