Balik Kampung 2nd Trip

10:26:00 AM 0 Comments A+ a-

Balik kampongggg.....hohohooo...balik kamponggggg ^__^ (latest status kat fb) hehe

Yea pukul 1 jap lagi insyaAllah kami berdua akan bertolak ke Kelantan lagi sekali. Baru 3 hari lepas balik KL dah nak balik lagi. En. asben yang beria nak balik. Saya apa lagi... melompat la. Kalau boleh tiap-tiap minggu nak balik kampung. Sebab kalau kat sana, takde la pulak rasa penat ke tak lalu makan ke ape. Makan nasi pun siap boleh tambah-tambah lagi. Best betul air tangan ma ni kan.

Nanti kitorang akan singgah kat TNB Bentong dulu sebab en. asben ada kerja nak kena setel. Tapi tak kisah la. Sebabnya kerja dia yang ni jugak la yang membolehkan kitorang balik awal. Kalau tak mesti pukul 10 malam nanti baru terkedek-kedek nak usung beg masuk kete.

Banyak benda nak tulis tapi tak syok kalau takde gambar. So nanti akan akan 2 siri la cerita balik kampung ni. Ok lah. Nak siapkan kerja dulu. Nanti boleh bersenang-lenang