Busy Manjang

3:13:00 PM 0 Comments A+ a-

Penatnyerrrr.....

Saya cukup tak suka kalau kena buat balik homework kat rumah. Cukup tak suka. Seboleh-bolehnya try jugak siapkan kat pejabat. Tapi kali ni terpaksa. Tak cukup masa. Tak penah lagi saya buat kerja kat pejabat sampai tak sempat nak jenguk facebook. Tapi hari Jumaat hari tu, memang betul-betul takde masa nak bukak internet. Nak baca msg kat henpon pun tak sempat. Bapak punya busy.

Masuk je kerja hari Rabu tu hari, terus ngadap kerja. Biasa kalau lepas cuti, mesti amik masa sehari dua baru ada mood nak bekerja. Ni dah tak sempat nak amik mood dahhh... Kejar masa nih.

Banyak lagi tak siap ni...aduhhhh. Takutnyerrrr.....ok lah. Takleh nak bebel kat sini. Lepas setel yang ni baru kiter citer dehhh