Honey Madu Day 1 Part 2

11:03:00 AM 0 Comments A+ a-

Balik dari Rose Valley singgah kat pasar sebelah Hotel Equatorial. Masa ni dah pukul 5. Masih hujan renyai-renyai. Keluar kereta takmo pakai sweater sebab konon nak menikmati la cuaca sejuk. Sekali sampai pucat bibir. Sejuk giler!


Beli rose ngan limau je. Geram tengak limau ni. Beso!! RM8 1kg. 1kg dalam 3 bijik je pun.


Berkabus. Memang sejukkkk!!!

Singgah kat Raaju's Hill. Nak try eskrim. Punya la tinggi nak kene panjat bukit. Ingat takleh naik ngan kete. thehehe...


Posing sat. Buah kecik cinonet jek


Tunggu order


RM6. Masham!!! Tapi stoberi dia letak banyak


Gambar kenangan musti mau adaaa....

lagi otw balik hotel. Singgah kat Cactus Point pulak. Cactus Valley dah takde ke? Tak jumpa punnnn

Tengok gambar je la. Dah namanya cactus point, so cactus je la berlambak.





Beshnyaa kalau ada taman cactus banyak cam gini. Rasa nak angkut je semua. Tapi kat sini mahal. Tunggu pasar malam jap lagi. Baru la kita memborong.


Beli rak tuk letak cactus je. Yang boleh letak 7 pasu RM9. No tawar menawar yep!

Ok dah. Jom balik guling-guling kat hotel. Kaki dah rasa nak bengkak neh!