Ma Abah Kat KL

1:42:00 PM 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum semua ;-)

Tengahari tadi abah call tanya kat mana. Kerja ke tak? Sampai rumah pukul berapa? Aikk...pelik ni. Tetiba tanya macam tu. Saya dah suspek sumthing dah. Saya tanya abah datang KL ke? Dia kata tak. Pastu ma pulak bercakap. Saya tanya ma pulak. Konpem! Dorang otw nak datang KL. Dah sampai Merapuh pun. Yeyyyy!!! Seronok! Sebab dah sebulan lebih saya tak balik Kelantan. Dan yang lagi seronok tu sebab ma abah mesti banyak bawak makanan. Plus boleh makan masakan ma. Hehe

Abah cakap dorang singgah rumah abang dulu kat Cheras. Rindu cucu la tuuuu. Saya cakap kat ma nanti jumpa besok malam. Makan malam ramai-ramai. Ma yang masak! ahahaaa

Tak sabar la nak tunggu besok. Besok en. asben cakap nak gi Lowyat teman adik dia beli notebook. Malam gi Cheras. Okeh!!!