Askar Baru

7:35:00 AM 0 Comments A+ a-

Bertambah sorang lagi ahli baru dalam keluarga kami. Alhamdulillah kakak ipar telah selamat melahirkan sorang lagi putera pada 25/01/2011 baru ni. Dah masuk sebulan baru nak announce kan. Apa punya mak sedara la ni. Hehe. Tak sempat nak upload gambar sebenarnya bukan malas yea.

Bagi tengok kaki la dulu...

Introducing......

Muhammad Waiz Dayyan Bin Faizal
Weight 3.39


Rambut dia lebat pastu panjang pulak tu. Sampai tutup belakang leher. Tidur je kejanya masa saya gi melawat dia.


Ni abang dia, Muhammad Waiz Darwisy. Yang ni tengah lasak. Tapi tak leh tengok orang hala kamera kat dia. Terus buat buka tak bersalah. Nak suruh senyum punya la payah.