Jeruk Buah Dari Pulau Pinang

4:53:00 PM 0 Comments A+ a-

Ini entry pekasam yea. Dah lama duk peram dalam draft =)



Sedapnya kelapa jelly! Merasa gak akhirnya. Ma cakap dah boleh minum. Kelapa jelly kat gerai mak cik jual goreng pisang ni memang terbaik. Jelly dia lembut sangat. Sehengget je satu gelas. Tapi kat Kb la yea. Hari tu jumpa orang jual kelapa jelly gak, dia pakai gelas dadih. Pun jual sehengget. Adoiiiii...punya la nak untung.



Ni aktiviti masa balik kampung baru ni. Teman ma jual jeruk buah. Ni semua jeruk buah dari Penang yea. Siam punya tak main yea. Kalau saper-saper duk Kota Bharu boleh la cari gerai my mum kat pasar-pasar tani.

Colek buah pun ada. Kuah home-made yea puan-puan. Terbaekkkk!