WIR Campaign

11:06:00 AM 0 Comments A+ a-

Baca kat blog bududanbelacan jumpa ni


Kempen pakai tudung tutup dada ^_^

Sekarangkan macam-macam jenis tudung ada. Shawl la..tudung express laa.. semua lawa. Tambah-tambah kalau model yang peragakan tu pun cun..lagi la tudung tu nampak mabeles. Tapi satu je yang heran kita ni orang perempuan, dah elok-elok tudung tu dibuat labuh tutup dada, tapi nak jugak tarik ke belakang sampai nampak dada. Nape ekk? Yang tukang tulis ni pun 2x5 jugak. hikhikhikkk

So apa kata kita sokong kempen ni. Tak payah nak suruh orang buat. Kita yang mulakan dulu.