Meggi Berdarah

9:00:00 PM 0 Comments A+ a-

Aduhhhh... seriauuuuuuu!!!!

Dah lama tak luka. Sekali zassss kena ngilu takleh tak cakap.


Al-kisahnya macam ni. En. Asben nak makan meggi. Dia suruh celur dengan air panas je tapi saya yang konon rajin nak tolong masak. Tu pun sebab nak buat untuk diri sendiri sekali. Tengah syok duk potong perencah sekali tersilap tarik pisau. Melompat la apa lagi! Darah memang menitik-nitik. Boleh rasa masa terpotong jari tadi. Tadah dalam singki. Mintak En. Asben tolong hulur minyak gamat. Curah je la. Berdenyut wehhh. Al-maklum la da lama tak kena pisau. Huhu


Ni dah balut. Tomey je kan plasternyer. Hihi. Terus tak lau nak makan meggi. En. Asben sambung masak sendiri.

LuvNotes: Nak MC bleh tak besok. Hikhikhik... kalau nak makan siku boleh la try kannnn