Selamat Hari Pekerja 2011

3:04:00 PM 2 Comments A+ a-


Selamat Hari Pekerja buat semua yang bekerja!

Cuti 3 hari. Horeyyyyyyy :-)

Tapi kitorang tak kemana-mana pun. Just keluar cari barang dapur je. Pastu topup-topup barang baby mana yang belum beli. Plannya cuti 3 hari ni nak basuh baju baby. Harap-harap berjaya la. Hihi


Dengar-dengar cerita, gaji penjawat awam akan dinaikkan mulai bulan depan. Betul ke? Takde pun dengar diorang announce kat tv. Kalau ada Alhamdulillah.. rezeki. Tapi ada pulak yang cerita, gaji pokok memang akan dinaikkan tapi elaun COLA akan dihapuskan. Haduiiiii parah kalau macam tu. Gaji yang naik berapa la sangat. Rasanya COLA lagi banyak.

Kita pakat doa la mintak gaji naik dan elaun COLA masih diteruskan. InsyaAllah.......

2 kawan cakap

Write kawan cakap
selera4u
AUTHOR
May 1, 2011 at 6:11 PM delete

bertambah la income tax kalo hapuskan cola....uhuk3

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
May 2, 2011 at 9:41 AM delete

2 la kot agenda tersembunyi nyerrr...huhu

Reply
avatar