100 Hari Bertiga

12:10:00 PM 0 Comments A+ a-

Alhamdulillah :-)

Hari ni genap la umur Safiyyah Arissa 100 hari.


Orang cakap dah cukup 100 hari ni dah boleh makan macam-macam. Tapi mommy memang dari hari ke-40 hari tu lagi dah start makan macam-macam. Ais pun dah rasmi. Hehe. Sekarang ni mommy cuma pantang makan benda-benda tajam je. Macam nenas. Air kelapa pun ma cakap jangan minum lagi. Kalau boleh sampai setahun. Huhu. Sengsara jugak tu. Dah tu tu air peberet.

Safiyyah Arissa dah makin lasak. Dia dah boleh meniarap. Dah takmo duk telentang. Asal letak je mesti pusing. Tengok-tengok dah tegak kepala dia. Kaki pun ikut sama terangkat. Nak bagi balance agaknya.