Anak Papa

1:08:00 PM 2 Comments A+ a-

Anak papa ke nie...?


Papa kalau bab dukung / tolak stroller rajin sangat la. Tapi kalau suruh tolong tukar pampers huh ampehhh.... hehe

Arissa kalau papa dia yang agah mudah sangat gelak. Mommy jeles tauuuu! Sampaikan kat rumah papa dia tengah ngadap laptop pun, Arissa duk tersengeh-sengeh pandang papa dia kot belakang. Tunggu kawan tu agah dia.


Ni gambar masa teman adik ipar ke konvo UIA. Sampai-sampai je Arissa dah rasmi toilet. Nasib baik bawak baju spare. Sekarang ni kalau keluar ke mana-mana bukan takat kena bawak pampers spare, dengan baju sekali. selalu ngat bocor.

2 kawan cakap

Write kawan cakap
Queen
AUTHOR
October 15, 2011 at 8:42 AM delete

eh mestilaa anak papa...mommy ni da tau tanya lagi. hahaha pinky arissa

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
October 15, 2011 at 3:27 PM delete

ahahaa... mmg la anak mommy + papa kan kannn

Reply
avatar