Lunch BF Mommy

4:57:00 AM 0 Comments A+ a-

Nak makan apa-apa mesti pikir pasal susu dulu. Sekarang ni takde maknanya nak diet-diet. Kalau bungkus nasi mesti penuh satu polisterine. Ni lunch untuk hari ni


Nasi
Lauk ayam
Tauhu lembut (wajib!)
Sawi (pun wajib ambik!)

Macam ni la hari-hari lunch kat ofis. Malu jugak time beratur nak bayar tu. Tapi pikirkan Arissa wat xtau je la. hehe. Sawi dengan tauhu takat ni memang membantu tambahkan susu. Kalau makan sawi banyak susu pun nampak ijau-ijau sikit.