Kalau La Mommy Tak Kerja

4:14:00 PM 2 Comments A+ a-

Hehe.. Tajuk angan-angan je lebih. Kalau dia bersepah memang tak payah kerja kan mommies. Duk rumah jaga anak. Syok kan!

Rutin harian kami dua beranak. Pukul 6.30-6.40 pagi dah turun. Biasanya papa akan ikut turun sekali tolong bawak barang-barang mommy ngan Arissa. Yea la mana la mommy larat nak dukung Arissa, nak pikul beg 2-3 bijik. Coolerbox lagi.

Macam ni la gaya Arissa tiap-tiap pagi. Masam je muka dia bila letak dalam carseat. Mesti dia pun dah paham kejap lagi nak kena hantar rumah ibu. Sabar la Arissa yea...


Merenung nasib ke nak oiiii....


Bila tengok muka anak macam ni, alahaiii makin berat hati mommy nak tinggalkan dia. Nak je patah balik.... huhu

2 kawan cakap

Write kawan cakap
Reyha
AUTHOR
November 24, 2011 at 2:42 PM delete

bila nak kaya niiii...huhu

Reply
avatar