Instant Food

12:31:00 AM 1 Comments A+ a-

Disebabkan Arissa tak suka makan biskut dengan oat, mommy try beli nestum pulak. Ni pun beli kat Manjaku weken baru ni. Beli yang perisa campuran buahan.


Dah try bagi Arissa makan. Memang bersungguh dia makan. Maklum la benda manis. Mommy pun join sekaki. hehe. Kira orait la Arissa boleh terima, senang nanti kalau nak bawak bermalam kat mana-mana. Alhamdulillah jugak, lepas bagi dia try makan nestum ni, selera ni kembali rancak. Bubur nasi pun dia dah berselera balik. Mommy suka!

1 kawan cakap:

Write kawan cakap
AIN NAZRI
AUTHOR
January 19, 2012 at 11:05 AM delete

besh besh sedapnyaa arissa makan

Reply
avatar