Kami Demam

8:41:00 AM 2 Comments A+ a-

Huhu. Arissa demam lagi. Rasanya selang 2 minggu dia demam. Kali ni terus sangat. Sampai Mommy pun jangkit. Semalam Mommy amik EL. Harini nak gi klinik kot-kot dapat mc.

Malam tadi suhu badan Arissa naik sampai 39.4 darjah celcius. Mommy ngan papa lap badan dia dengan air asam jawa. Payah nak turun. Petang sebelum tu dah ok lepas mommy lap-lap badan ni. Tapi malam tadi tangan dia sejuk, pucat, kuku biru, bibir pun biru. Mommy bukak baju dia tinggal pampers je. Lap lagi badan. Sejuk sangat kot sampai menggigil badan dia. Mommy selimutkan dia. Tidur pun sampai bunyi. Aduhhhh sedihnya tengok.

Pukul 4 pagi tetibe dia bangun. Mommy sentuh badan dia dah sejuk. Check suhu dah turun 37. Alhamdulillah. Bangun terus merayap. Mula buat aksi spring. hehe.

Pagi ni bangun suhu dia naik balik. Aduhhhh kesiannya Arissa

2 kawan cakap

Write kawan cakap
February 22, 2012 at 8:07 AM delete

Ya Allah, lindungilah anak-anak kami ini daripada segala penyakit. Kurangkanlah kesakitan yang mereka alami. Sedihnye dgr kalau ade baby sakit sbb kite dpt tgk klau baby kite sakit macamana. T____________T

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
February 22, 2012 at 1:06 PM delete

huhu mmg la huda. tambah2 bila tgk dia lemah je. pastu siap mengerang lg. sedihhhhhhh

Reply
avatar