Buai Laju-laju

8:00:00 AM 2 Comments A+ a-

sekarang dah tak boleh tinggal Arissa dalam buai sorang-sorang. Sebabnya asal dia sedar je mesti dia mula nak meniarap dalam tu. Pastu nak merangkak tertongeng-tonggeng. PAstu sekarang ni dah pandai duduk tercongok pulak dalam tu.

Nasib baik mommy tengok baru ni dia bangun pastu terus nak duduk dalam tu. Hampir-hampir nak jatuh tersembam atas lantai. Bila dapat duduk macam tu suka sangat la. Tersengih-sengih.

2 kawan cakap

Write kawan cakap
AIN NAZRI
AUTHOR
April 3, 2012 at 4:20 PM delete

husband ain tgh plan nak tdokan 'Auf dalam buai.. tapi mcm x confident dgn si kecik.. takot dia terjun jerk

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
April 12, 2012 at 1:59 PM delete

ain >> beli kain buai yang ada zip tu. pastu lapik tilam atas lantai bwh buai tu. rasa selamat skit

Reply
avatar