Posing Dikala Hujan

12:33:00 PM 1 Comments A+ a-

Petang kalau balik dari taska kebetulan hari hujan, makanya berdating la kami berdua dalam kereta. Maklum la parking kat rumah ni takde bumbung. Kena la tunggun hujan berhenti baru boleh naik. Arissa ni pun macam sensitif betul dengan hujan. Kena kepala sikit je mula la badan tu panas.

Sambil tunggu hujan berhenti ni la aktiviti mommy dengan Arissa. Tu pun kalau dia tak berdengkur.


Jarang dapat bergambar dia tengok kamera. Kalau keluar bertiga lagi la susah nak bergambar dengan dia. Yea la Papa dia takmo bawak stroller. Asyik dukung dalam baby carrier. So mommy jadi tukang ambik gambar je la. huhu

1 kawan cakap:

Write kawan cakap
Mama Adam
AUTHOR
March 27, 2012 at 1:15 PM delete

Erk... 20 dah.... X bawa laptop... Susah nk update blog

Reply
avatar