Koleksi Puree

12:00:00 PM 3 Comments A+ a-

Saje letak gambar besar-besar. Hehe

Ni kerja rumah 2 minggu lepas. Dah nak habis pun. Walaupun Arissa dah makan nasi lembik, tapi mommy still buat puree. Suka la memuree ni. Kerja memasak pun jadi kejap je.

Mommy buat puree labu, carrot, bunga kobis dan brokoli. Puree labu adalah WAJIB ada. Dah jadi penampah selera Arissa. Brokoli dia macam tak berapa suka.


Bubur ayam + labu + bunga kobis sangat sedap! Seyes! Mommy dah try. Hehe. Biasa kalau nak sediakan bubur Arissa mommy mesti letak stok ayam 2 ketul. Terus jadi wangi.

Dulu simpan puree dalam bekas. Tapi sekarang letak dalam plastik je. Makan space la pakai bekas. Menyesal beli peti aios freezer bawah. Sempit ler....

3 kawan cakap

Write kawan cakap
Mama Adam
AUTHOR
April 20, 2012 at 7:25 PM delete

Bestnya! Bawak la g opis. Nk makan ;)

Reply
avatar
Bob
AUTHOR
September 2, 2013 at 6:35 PM delete

mana nak carik plastik tu ye

Reply
avatar
Yati Napi
AUTHOR
August 15, 2014 at 1:40 AM delete

nampak sedap je cube2 puree tu. ;)

Reply
avatar