Happy 11 Month Lil' Arissa

9:48:00 PM 3 Comments A+ a-

11 bulan?
Terlalu cepat masa berlalu... (tetap ayat yang same everymonth ;p ) 

Progress dia sangat-sangat banyak
Yang paling obvious sekali - suka tiru gaya orang
kalau kita marah sambil tepuk lantai, dia pun sama akan tepuk lantai
kalau kita larang dia buat something, dia akan terkam pastu sembam muka kat riba
Asal celik mata je mulut bising
Suka sangat dengar muzik kat tv. Pastu tepuk tangan kat atas macam kat konsert pulak. Sambil henjut badan. Geram!
Tapi masih belum boleh berjalan sendiri. Kalau kita pimpin sebelah

Mommy love U! More than Papa. Haha!

Ni gambar masa nak hantar dia ke taska. Muka tu wajib la payah nak senyum depan kamera.


Ni gambar masa balik. Mulut bising sambil mengamuk kena ikat ngan seatbeat. Pastu diam. Terus terbongkang!

3 kawan cakap

Write kawan cakap
Queen
AUTHOR
May 29, 2012 at 12:29 PM delete

githew haaa anak dara mummy mengamuk. tkangkang hahaha

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
May 29, 2012 at 4:42 PM delete

baru u tau anak dara i camane. xtgk dia bebelkan kita lg 2

Reply
avatar
AIN NAZRI
AUTHOR
May 31, 2012 at 11:35 AM delete

hehehe chumel.. 'Auf pon suka ngamuk kalau kena ikat kat seat belt tuh.. perasan mcm dah besau je budak2 ni.. kita risaukan dia.

Reply
avatar