Mommy! I Can Walk

9:54:00 PM 4 Comments A+ a-

9 Jun 2012 (Sabtu) - Taman Tasik Shah Alam

Ada kenduri sepupu belah husband buat kat Galeri Shah Alam. Mulanya dia cakap kat dewan. Mommy cuma pakaikan Arissa stokin sebab tak terpikir nak lepaskan dia berjalan dalam dewan nanti. Rupa-rupanya dah sampai sana baru dia bagitau buat kat Galeri Shah Alam.

Sambil tunggu majlis resepsi start, kitorang dengan FIL sekali jalan-jalan kat belakang galeri tu. Galeri tu betul-betul tepi tasik.

Try bagi Arissa berdiri dulu. Sebelum mana dia pernah jejak kaki kat atas bumi lagi. Hehe

Gaya macam tak yakin je mula-mula ni


Siap nak merangkak. Gayat ke dik? Abaikan hairband yang dah macam orang nak g main tenis je tu. Haha


TUkar port lain pulak. Yang rata sikit. Kesian kan pakai stokin je. Kasut simpan wat pusaka ;p


Mommy ambik gambar bajet macam pro la ni. Haha


Ni lepaskan dia kat tempat lapang sikit


Punya la susah nak tangkap gambar mek ni. Asal nampak kamera je lari. Palingkan muka tempat lain. Tensen!


Pantang jumpa apa-apa je mesti kutip nak masuk mulut. Ni dia kutip daun. Bila kita ambik buang. Dia gi cari lagi


Dah merajuk nak lari pulakkkk


4 kawan cakap

Write kawan cakap
AIN NAZRI
AUTHOR
June 14, 2012 at 10:37 AM delete

bestnyaaaaa.. tahniah ye budak chantik.. dah pandai jalan.. happy yer aunty tgk.. pasni mummy awak x terkejar laaa gamaknya..

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
June 14, 2012 at 8:27 PM delete

mama adam >> bulan berjalan camne ma?

ain>> mmg xterkejar ain. baru nak kita nak duduk dia dah start ke dapur. penat! tapi sonok!

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
June 14, 2012 at 8:27 PM delete

mama adam >> bulan berjalan camne ma?

ain>> mmg xterkejar ain. baru nak kita nak duduk dia dah start ke dapur. penat! tapi sonok!

Reply
avatar