Playground

12:30:00 PM 4 Comments A+ a-

14 Jun 2012 (Khamis)

First time Arissa ke playground. Alahai Mommy tu pun nak blog ke...? Biar la. Dah kata ni diari kan. Haha

Balik kerja cuaca nampak ok. Dah lama plan nak bawak dia ke playground ni. Tapi ni baru ada peluang. Ok kita tengok gambar la yea. Gambar-gambar ni Mommy suka sangat! Sebab Arissa SENYUM

 Abaikan buai tu. Vendalisme!

 Dia gelak!


 Mommy nak lompat tengok dia gelak!


Eh nak ngendap la pulak

Dah jom balik!

4 kawan cakap

Write kawan cakap
AIN NAZRI
AUTHOR
July 10, 2012 at 3:13 PM delete

arissa dah tumbuh gg ke Reyha..
dia senyum chumell.. jarang dpt tgk gambo dia gelak2 mcm ni kan..

Reply
avatar
Mama Adam
AUTHOR
July 10, 2012 at 7:12 PM delete

Dh namanya diary. Xpe la. Lgpun, kalo pasal anak, org paham la kottt..... Sume benda nk tulis

Reply
avatar
Lady Mira
AUTHOR
July 10, 2012 at 7:51 PM delete

comel.... akhirnya ada gak gmbr dia senyum/gelak :)

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
July 11, 2012 at 9:49 AM delete

ain >> masa ni dia xtumbuh gigi lagi. tapi sekarang ni dah naik 3 batang. otw lagi 1. waaa ngeri tau nak df dia

mama adam >> sindrom anak pertama. hikss

lady Mira >> 2 la. payah tau nak dpt gambar ni

Reply
avatar