Kenangan Lalu Mengusik Kalbu

11:47:00 AM 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum

Aduhh peningnya kepala Mommy. Pagi tadi breakfast makan kuih apam gula hangus. Lembut! sedap! Minum air kopi 3 in 1 Indocafe. Padahal dah tau tak boleh minum kopi sejak bersalin ni. Tapi gedik jugak sebab lupa nak bawa stok milo. Haaa sekarang rasakan! Pening! Rasa macam beralun je. Macam kita berdiri kat pantai yang berombak. Macam tu la rasa dia. Sungguh tak selesa.

Huhu

Disebabkan pening maka kerja pun slow la sikit. Mula la nak makan gaji buta. Hehe

Belek-belek folder gambar jumpa ni


Stok puree dan EBM untuk Arissa. Gigih betul masa tu buat stok. Seronok! Bila buka freezer tengok penuh ngan makanan anak. Mak bapak dia takpe makan meggi pun. Hehe.



Rindu......


Agak-agak bila la semua ni akan berulang lagi..... kihkihkih

2 kawan cakap

Write kawan cakap
December 13, 2012 at 12:26 PM delete

in sha allah pasti berulang lg....so kena berbaby lg lah..heheheheh

tp tuhlaa kekadang rindu mai tu tatau nak cakpa :)mcm nida, kejap jaa rs anak yg sulung dh nak 4thn..huhuhuhuh lajunyaa masa belalu

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
December 13, 2012 at 2:16 PM delete

insyaAllah. time rindu mmg la rase nak cepat2 ada baby. tapi bila dah macam umur Arissa ni.. aduhhhh baru la tau penatnya melayan. ni baru sorang. tabik spring mommies!!!!

Reply
avatar