Stroller Baru

12:30:00 PM 2 Comments A+ a-

Hari tu kan Mommy ada post pasal nak beli stroller ke carrier kan

setelah pikir pro and cons nye antara stroller dengan carrier. akhirnya Mommy pilih untuk beli stroller. Jangan terkejut. Bajetnya cuma RM150. Hehe. Yea la takmo beli mahal-mahal. Buatnya dia takmo duduk. Tak pasal-pasal papa yang tolak Mommy dalam tu nanti. Hehe

Ini dia......


Beli dekat Aeon Wangsa Maju. RM149! Haha. Bijakkan Mommy berbelanja. Mengikut Bajet. Ringan. Mudah nak lipat. Mommy suka.

Malam tu adik ipar ajak ke Giant. Ok. Boleh try stroller baru. Cuak jugak sebenarnya takut dia takmo duduk. Nanti mesti papa membebel. Nasib baik dia elok je duduk. Cumanya ada sikit nangis nak turun bila dah lama sangat. Mommy pujuk dia sambil tolak stroller laju-laju terus dia ok. Alhamdulillah. Tak membazir.

Sekarang ni bonet kereta dah tak penuh macam dulu. Pastu papa pun macam dah suka. Dia yang tolak Arissa.

Ni gambar hari Ahad. Kitorang ke Plaza Sg. Wang. Mommy paksa suruh dia peluk bantal tu kuat-kuat. Haha!


200 pengunjung awal Parkson dapar voucher RM50. Shopping la apa lagiiiiii..... hehe

2 kawan cakap

Write kawan cakap
Mama Adam
AUTHOR
December 26, 2012 at 1:04 PM delete

comel!!!! pinjam? hihihi

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
December 26, 2012 at 4:01 PM delete

boleh jee... tapi rasanya klu adam naik, kaki terus seret ke lantai. rendah sket dr stroller biasa. tp muat ngan size keta i. hehe

Reply
avatar