Umpan

3:00:00 PM 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum

Sekarang ni kalau balik kerja mesti nak kena beli apa-apa makanan untuk Arissa umpan dalam kereta. Padahal dari taska ke rumah tak sampai 15 minit pun.

Masuk je dalam kereta, pasangkan seat belt dia, terus dia gagau handbag Mommy cari makanan.




Habis dia makan roti tu seketul! awak tak makan kat taska ke mek?? Hmmmm

2 kawan cakap

Write kawan cakap
iietamalek
AUTHOR
January 8, 2013 at 3:07 PM delete

same macam zhariff, semalam 1st time hantar playschool. balik terus makan dgn banyak nyer chips. hurmmm...saya pun terpikir, tak makan ke kat school..hehe

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
January 8, 2013 at 3:56 PM delete

mcm 2 la kita ni seorang mak kan. kalau boleh nk org jaga dia mcm kita tp xmungkin la sama kannn

Reply
avatar