Update Arissa @ 18 Months

4:10:00 PM 2 Comments A+ a-

18 Disember 2012 - 17 Januari 2013

Aaadokkk = takdok / takde

Dah tau bila perlu geleng kepala. Sebabnya dulu kalau dia nak apa-apa pun dia geleng kelapa. Sekarang kalau takmo baru dia buat macam tu.

Kalau dia buat apa-apa contohnya jatuhkan barang, terus cakap "aaahaaa aa uuuuu ......." sambil goyang jari telunjuk. Hehe. Comel! Maksud dia "hahaaaa tak tauu sapa buat"

sangat suka nyanyi lagu twinkle-twinkle little star. Bunyi dia ala-ala gini "tite tite te taaaaa.. aaa uuu aaa huuuuu" Haha!

"aanahhh" = panas. penat mommy ajar sebut HOT. tp malam tadi (7/1/2013) tetiba dia sebut gitu time nak makan malam

dah pandai sebut "air". pastu terus bangun melilau cari bekas air dia

suka sangat minum soya. mommy nak jimatkan susu. hehe. tu yang sekali sekala bagi minum soya dalam botol susu. habis sekotal dia minum. kalau susu mesti nak kena minum 2x baru licin


2 kawan cakap

Write kawan cakap
Reyha
AUTHOR
January 4, 2013 at 4:29 PM delete

MA : xleh nak upload la. selalu video sy jd besar ngat size dia

Reply
avatar