Cat Eawww

2:59:00 PM 4 Comments A+ a-

Assalamualaikum :-)

Mommy tak sangka rupanya Mommy ni ada bakat melukis. Haha! Maaf poyo la pulak.

Buktinya ini....


Walaupun lukisan Mommy jual confirm tak laku tapi cukup la bila anak dara ku tahu apa yang Mommy dia lukis. Hehe!

Agak-agak cam ke binatang apakah itu?

Mommy lukis kepala, misai dengan telinga je terus Arissa mengeow. Haha!

Tanya dia ni apa? "Eaww  eawww". Ok. Bagus. That's cat!

4 kawan cakap

Write kawan cakap
asYDhia
AUTHOR
February 18, 2013 at 3:06 PM delete

semua mak or ayah bila kenalkan anak dengan kucing bkn sebut itu kucing tapi sebut itu miaww hhehehe...same like me ;p

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
February 18, 2013 at 3:45 PM delete

budak2 lg senang nak sebut ngan ingat kan. klu kucing macam panjang sgt sebutan dia ;-)

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
February 19, 2013 at 12:21 PM delete

MA : no MA! dats cow! hehe

Reply
avatar