Jalan-Jalan ke OU

11:30:00 AM 3 Comments A+ a-

Ni gambar selepas selesai shopping ringan-ringan mini chopper tu.

Lepak kat RainForest OU ni kejap. Bagi budak kecik ni exercise sikit.


Dulu takut nak duk dekat tepi kolam.


Sekarang ni Papa yang takut Arissa terjun kolam!


Tak paham simbul apa yang dia cuba buat. Ajaran bapaknya la tu.


Errrr.... Sebenarnya point utama adalah nak tunjuk yang kat bawah ni. Hehe!

Konon imej baru :-)


Nak bergaya dengan blouse la pulak. Selalu asyik jeans ngan tshirt je. Sekarang Mommy dah tak berapa gemar pakai jeans. Lagi suka pakai seluar macam ni. Apa nama dia yea? Mommy panggil seluar slack kain keras je. Hehe.

Ok ke?


Yea saya tau kaki saya kurus kering walau makan dah macam bela hantu raya ;-(

3 kawan cakap

Write kawan cakap
Queen
AUTHOR
February 6, 2013 at 3:22 PM delete

untunglaaa kaki kurus :-p

Reply
avatar
Mama Adam
AUTHOR
February 7, 2013 at 5:49 PM delete

tu la.... org lain kaki besar... kaki dia kecik aje ;p

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
February 8, 2013 at 4:18 PM delete

hahaha...xmacam cacat ke?

Reply
avatar