Update Arissa @ 20 Months

11:25:00 AM 2 Comments A+ a-

Sangat suka ikut apa orang cakap. Kalau tukar pampers, Mommy ajar suruh cakap "Mommy uk ukk". Pastu dia akan cakap "amiii ukk".

17 Feb 2013 @ 10pm
Papa marah dia. Pastu pukul manja kat peha. Terus dia diam. Pastu tetiba pukul balik kat peha papa dia. Tak puas hati lagi jelir lidah pulak.

22 Feb 2013 @ 6pm
Balik dari taska, tetiba panggil "kaka". Mommy tak paham lagi apa bendanya. Sampai kat rumah pun panggil lagi. Kadang bunyi "kakak" sambil duk peluk kaki kita. Laa panggil Mommy kakak rupanya. Adoiiiii! Sekarang pun, balik je dari taska, mesti panggil "kakak"

24 Feb 2013
Dah pandai ajuk papa dia bersin. Mula-mula tak perasan. Tapi bila dengar husband bersin, then tengok dia duk "ahum ahum!" sambil terbongkok-bongkok wat gaya. Haha! Lawak la dia ni

12 Mac 2013 @ Maghrib
Mommy bukak peti ais nak ambik sayur, dia nampak air kotak. tetiba sebut "Aairr ko..tak". Hah dah tau air kotak pulak dahhh

Popok Nak = maknanya nak biskut atau gula-gula atau apa-apa untuk dikunyah. Mula-mula Mommy ingat dia nak keropok. Hehe

Suka menjerit @ bertempik kalau nak marah atau lambat dapat apa yang dia nak

2 kawan cakap

Write kawan cakap
iietamalek
AUTHOR
February 26, 2013 at 12:21 PM delete

Mommy muda kembali, anak panggil kakak..hehe

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
February 26, 2013 at 1:53 PM delete

iietamalek : 2 la pasal. bila dia panggil dpn papa dia, kembang je rasa hidung ni. haha!

Reply
avatar