Arissa Jumpa Kembar Di Midvalley

4:34:00 PM 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum :-)

16 Mac 2013

Gambar sambungan dari entry Tahi Lalat Pertama.

Budak-budak memang sukakan cermin kan. Ke anak Mommy je? Hehe!

Ni kejadian di MidValley. Dia mengamuk duduk dalam stroller. Keluarkan terus terkan cermin. Dia ingat kawan kot.


Dah puas tilik muka sendiri, tiba-tiba mood down. Tak tau mana yang tak kena. Tiba-tiba je nak nangis. Tambah-tambah bila budak promoter tu tegur dia. Alahaiiii... pemalunye la sangat dia!

Merajuk!
Ajak masuk fitting room terus ceria balik. ORang tak ramai. Seronok la dia masuk keluar dari bilik ke bilik. Tunggu Papa nya shopping memang macam ni yea Mommies.

Tapi kalau turn Mommy shopping baju Mommy, punya la dia suruh kita cepat. Kadang sampai salah ambik saiz. Waaaaaa....!


Ok dah itu aje. K bye!

2 kawan cakap

Write kawan cakap