Hasil Dari My Dear Warehouse Sale

5:00:00 PM 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum :-)

3 Mac 2012

Hasil tangkapan di Warehouse Sale My Dear


Agak lewat beli gate ni. Patut beli sebelum Arissa start merangkak lagi. Tapi itu la. Masa tu ingatkan takde pagar yang muat dengan pintu dapur rumah ni.

Tapi Alhamdulillah pagar ni sangat-sangat membantu Mommy. 
Nasib baik tak ikut bisikan halus Papa yang asyik cakap "Eleh tengok la pahni mesti Arissa ngamok"
Hmmm takde pun yea. Dari hari pertama pasang which is malam tu jugak. Ok je dia.
Sampai la hari ni, takde pun menangis nak ke dapur.
Dapat la Mommy masak dengan aman. Baru la masakan pun sedap sebab masak dengan hati dan perasaan yang tenang. Ewahhhh! Haha!

Harga masa tu RM104. Sangat berbaloi dan under budget. Syukur!

2 kawan cakap

Write kawan cakap
Mama Adam
AUTHOR
March 20, 2013 at 5:12 PM delete

wahhhhh.... ini mmg berbaloi!

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
March 21, 2013 at 10:31 AM delete

berbaloi-baloiiiiii...!

Reply
avatar