Kena 'Pau'

1:00:00 PM 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum :-)

Dah 2 kali Mommy ke 'pau'. Nasib baik tak banyak. Sekali kena RM3. Kalau kena banyak lagi pening jugak nak cakap kat dia.

Tukang 'pau' tak ada orang lain laa.. 

Ni budak tecik ni...


Kalau masuk kereta lepas ambik dia dari taska, dia akan cakap "Popok popok!". Nak benda untuk dikunyah la tu. Mommy singgah kat stesen minyak. 

Mula-mula bagi dia roti 70sen tu. Tapi bila nak bayar dia nampak kat depan kaunter tu rak coklat. Hmmm... terus letak balik roti tukar dengan coklat. Yea Mommy tau tak elok tapi bukan selalu :-p

Kusyuk duk makan.


Sampai muncung mulut. Haha!


2 kawan cakap

Write kawan cakap
Bardboo
AUTHOR
April 5, 2013 at 10:12 PM delete

hihi..khusyuk betul makan tu..

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
April 9, 2013 at 9:39 AM delete

peberet dia tu. tp xleh kerap sgt. bahaya!

Reply
avatar