Macam-Macam Arissa

10:49:00 AM 0 Comments A+ a-

Gaya budak zaman sekarang.


Asal letak dalam stroller je terus nak berdiri cecah kaki kat lantai.
Bila jalan kat mall mesti orang pandang-pandang.
Dah macam nak tersembam pun ada budak ni.
Tapi Mommy tak boleh nak buat apa. Itu salah satu cara dia tunjuk tanda dah bosan.
Biasa tak pakai kasut. Kaki ayam atau berstokin je.
Tapi bila dia dah selalu buat macam ni, habis hitam hujung kaki dia.
Terpaksa la pakaikan dia kasut. Pastu mula memberontak nak berjalan sendiri.

Sekarang dia dah tak boleh buat gaya macam ni sebab Papa dah ketatkan seatbelt. Haha!