Drpers Murah

11:23:00 AM 4 Comments A+ a-

Assalamualaikum

Mommies...!

Siapa yang dah habis stok drypers boleh la jenguk ke Tesco hari ni dengan esok. Ada sale RM30.90!

Murah la kan?


Mommy ni tak tau la sempat ke tak ke Tesco Mutiara Damansara nu... Dah la husband asyik balik lewat je sekarang ni. Huhu!

4 kawan cakap

Write kawan cakap
Noorul Has
AUTHOR
April 17, 2013 at 4:28 PM delete

lps ni boleh dtg puncak alam.. sbb.. tesco tgh nk naik bulding dia.. siap buka sale shop lot lg..

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
April 18, 2013 at 8:41 AM delete

klu agak tak jem boleh pg. klu x...hmmmm

Reply
avatar
Izzati Asyraf
AUTHOR
April 18, 2013 at 4:37 PM delete

tq for the info dear..nak p borong ptg ni..last day..yeehaaaa!

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
April 22, 2013 at 10:23 AM delete

Izzati : no problem. sy pun dah siap borong malam last tu.

Reply
avatar