Cara Bancuh EPHYRA

10:32:00 AM 0 Comments A+ a-

Assalamualakum :-)

Alhamdulillah. Dah sempurna semalam 1 hari kita puasa. Syukur semalam Mommy langsung tak penat dan tak rasa lapar langsung.

Sebab nikmat puasa bulan Ramadhan agaknya. Ditambah pulak Mommy sebelum sahur minum EPHYRA dulu segelas. Alhamdulillah la sebab suami pun cakap dia tak rasa lapar semalam. Kalau tahun lepas, asal sampai rumah je dah lembik. Sebab tu dia takmo minum waktu pagi kalau hari biasa. Takde selera nak breakfast katanya.

Mommy bangun nak sediakan sahur pukul 4.30 pagi. Bancuh EPHYRA dulu.

Sekarangkan EPHYRA promosi bagi free shaker. Tapi Mommy tak shake pun. Mommy gula gelas shaker tu sebab senang nak sukat 180ml. Mommy suka letak air sejuk.


Ada kawan yang cakap diorang bancuh EPHYRA tu jadi berketul kat bawah. Ok tips dia macam ni.

Sambil curahkan serbuk EPHYRA tu tangan lagi satu laju-laju kacau. Sambil curah sambil kacau. 

Siap!


Minum sejuk-sejuk sedappppp!