Kanak-kanak 26 Bulan Dijumpai Dalam Kotak

11:30:00 AM 4 Comments A+ a-

GEMPAR!!!!

Keluar bilik mandi MOmmy nampak ada kotak EPHYRA kat ruang tamu. Penutup dia bergerak-gerak.

Mommy jenguk tengok dalam kotak ada ni.....


Budak bushuk niiiii...!

Alahai ada habit baru la pulak dah. Asal nak minum susu je dia tonggeng habis mainan dalam kotak tu. Pastu masuk minum susu dalam tu. Macam tu la tiap kali dia nak minum susu. Tapi nasib baik lepas tu dia kemas balik. Tu pun sebab Mommy umpan dengan Vitamin C. Goncang botol baru dia buat!

4 kawan cakap

Write kawan cakap
asYDhia
AUTHOR
August 27, 2013 at 4:25 PM delete

bahaya tul...jgn sampai terleka k...risau lak :)

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
August 28, 2013 at 9:06 AM delete

nape asYDhia? bahaya camane?

Reply
avatar
iKLiL HuDa
AUTHOR
August 29, 2013 at 12:15 PM delete

isshhh...bikin terperanjat jek :D

Reply
avatar
Reyha
AUTHOR
August 29, 2013 at 12:17 PM delete

iklil huda : haha! kalau betul budak besar ni takde dia nak duk diam dalam kotak tu

Reply
avatar