Menu Berbuka 1 Ramadhan 2015

4:34:00 PM 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum

Alhamdulillah dah masuk hari ke-3 Ramadhan pun kita. Mommy ada 2 hari je lagi nak menikmati tittle surirumah sepenuh masa. Hari Selasa start kerja balik.

Hari ke-2 Ramadhan, menu kami sangatlah simple. Mommy siapkan bahan-bahan awal lagi tapi pukul 6 baru boleh masak sebab lupa beli bawang merah. Menu kami malam tu....

Sambal telur.



Masak lemak bayam dengan keledek jepun. Habis kuah jadi warna purple.


Tambah daging bakar beli di bazar Ramadhan.



Habit Papa bulan puasa. Walau dah masak pun mesti nak kena jugak jenguk bazar. Beli kuih 2 ringgit pun tak apa ^-^

2 kawan cakap

Write kawan cakap
Queen
AUTHOR
June 22, 2015 at 2:39 PM delete

Simply delicious kata nya....welcome back to opis mummy! hehe

Reply
avatar
June 22, 2015 at 5:26 PM delete

Haha! Kalau balik sini automatik mood masak ON

Reply
avatar